CZYM JEST RETROMARCHE

Retro Marche to największy polski vintage store założony przez trójkę znajomych z jednym wspólnym celem – zwiększenie świadomości o negatywnym wpływie masowej produkcji ubrań oraz zachęcenie do kupowania z drugiej ręki.

Jesteśmy przeciwieństwem fast fashion – każda rzecz jest w pojedynczej sztuce, pakujemy w sposób ekologiczny – używamy biodegradowalnych folipakow i kartonów.

Selekcjonujemy dla was wiele unikatowych i ponadczasowych części garderoby; od nakryć głowy po obuwie.
Kierujemy się ideą, aby przynieść ciekawą modę niewielkim kosztem każdemu, dlatego proponujemy bardzo szeroki wybór.
Specjalizujemy się głównie w odzieży vinrage z lat 80-90.

Na każdej cosobotniej dostawie o godzinie 18:00 można spotkać takie marki jak Nike, Adidas, Fila, Ralph Lauren, Champion, Calvin Klein, Carhartt, ale również rzeczy z wyższej pułki jak Burberry czy Yves Saint Laurent.

Feel the unique RETRO vibe!

FAQ

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy sprzedajecie używane przedmioty?

W zdecydowanej większości są to rzeczy z drugiej ręki. Jednak posiadamy na stanie również kilka nowych, nieużywanych rzeczy.

Czy przedmiot x ma wady?

Jeśli przedmiot posiada wady to staramy się ukazać je jak najbardziej to możliwe na zdjęciach oraz opisujemy wadę w opisie.

Jeśli przedmiot jest w stanie bardzo dobrym oznacza to, że jest wolny od wad.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia trwa do 3 dni roboczych. Mystery Boxy jednak realizujemy do 7 dni. Wysyłamy kurierem InPost, dzięki temu większość wysłanych zamówień jest dostarczana na następny dzień roboczy.

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Zwrot zamówienia jest możliwy do 14 dni od jego otrzymania. Cała procedura zwrotu zapisana jest tutaj (strona dedykowana zwrotom)

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówienie dostępna jest przez x (przelewy/blik/karta) oraz przy odbiorze

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Zwrot zamówienia jest możliwy do 14 dni od jego otrzymania. Cała procedura zwrotu zapisana jest tutaj (strona dedykowana zwrotom)

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówienie dostępna jest przez x (przelewy/blik/karta) oraz przy odbiorze

Jak mogę się z wami skontaktować?

Skontakować z nami można się przez wiadomość mailową na contactretromarche@gmail.com, czat na stronie oraz przez *formularz kontaktowy*

Kiedy dodajecie nowe przedmioty?

Nowe przedmioty dodajemy w każdą sobotę o godzinie 18:00. Więcej o dostawach informujemy na naszym Instagramie oraz Facebooku.

Czy na stronie pojawi się x przedmiot?

Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że dany przedmiot pojawi się na stronie. Jednak robimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Wasze oczekiwania.